De komende weken willen wij graag onze sponsers eens extra in de bloemetjes zetten als blijk van onze dankbaarheid.
Vandaag komt Shaping the Leaf aan, de beurt.
Shaping the Leaf is een innovatieve IT-consultancy uit Oudenaarde die organisaties ondersteunt in hun digitale transformatie en hen helpt groeien via technologische en creatieve oplossingen. ![]()
Wat deze samenwerking extra bijzonder maakt, is de mooie link met onze club: de zoon van de sponsor is zelf actief als zwemmer binnen onze zwemclub.
Dat maakt de betrokkenheid niet alleen professioneel, maar ook persoonlijk en oprecht. ![]()
![]()
Met hun steun dragen zij rechtstreeks bij aan de ontwikkeling van onze zwemmers en de verdere uitbouw van onze club.
Een oprechte dankjewel aan Shaping the Leaf voor het vertrouwen en de steun.
Samen bouwen we verder aan sportieve groei, engagement en toekomst.
Ontdek meer : https://www.shapingtheleaf.be
#OZEKA
dankbaar, met shaping.the.leaf
π Bij Ozeka krijgen jonge talenten de kans om te groeien, zichzelf uit te dagen en het beste uit zichzelf te halen. Dat kan alleen dankzij de inzet van trainers, vrijwilligers, ouders én de steun van betrokken sponsors.
π Daarom zetten we vandaag graag onze sponsor RedBit in de kijker. Als creatieve partner helpt RedBit bedrijven groeien met sterke branding, websites, drukwerk, digitale oplossingen en beletteringen die opvallen én werken.
β€οΈ De samenwerking heeft bovendien een persoonlijke toets. Wouter, zaakvoerder van RedBit en zelf een gepassioneerde langeafstandsfietser en triatleet, draagt lokaal talent een warm hart toe. Ook grafisch expert Robin kent onze club van dichtbij, want zijn zoon Alexander zwemt mee bij de Futures.
π Wij willen RedBit van harte bedanken voor het vertrouwen en de steun aan onze club. Dankzij partners zoals RedBit kunnen we blijven investeren in onze werking en in de ontwikkeling van onze zwemmers.
Samen bouwen we verder aan de toekomst van Ozeka.
Ontdek meer: RedBit Creative Agency
#ThankfulThursday #TrotsOpOnzeSponsors
#Redbit #OZEKA #SamenSterk #Dankbaar
Lees meer
Vorige week vrijdag genoten we samen niet enkel van de zweminstuif. ![]()
![]()
Tijdens deze avond werden ook de trofeeën van het clubkampioenschap officieel uitgereikt aan onze clubkampioenen. Nogmaals een dikke proficiat aan al onze zwemmers voor hun inzet en mooie prestaties doorheen het seizoen! ![]()
![]()
Daarnaast namen we ook de tijd om stil te staan bij enkele bijzondere afscheidmomenten binnen OZEKA.
![]()
Tijdens het voorbije clubkampioenschap werden onze voorzitster en trainster Mieke Vander Haeghen en haar zus Joke Vander Haeghen, tevens bestuurslid en trainster, al uitgebreid in de bloemetjes gezet voor hun jarenlange inzet en engagement binnen onze club.
Op de zweminstuif zelf werd ook Cato de Keersmaecker nog eens extra bedankt voor haar inzet als trainster binnen OZEKA de voorbije jaren.
Namens heel de club willen we hen alle drie oprecht bedanken voor alles wat ze voor onze zwemfamilie betekend hebben. Hun engagement, enthousiasme en warmte zullen altijd deel blijven uitmaken van OZEKA.
Lees meer
Voor onze zwemschool kwam er vorige week vrijdag al een einde aan hun seizoen.
En naar traditionele gewoonte werd dit afgesloten met onze zweminstuif.
Leuke spelletjes, een loopmat of een sliertocht van de glijbaan het was allemaal om het even.
De meer dan honderd deelnemers zagen dat het weer een gezellige bedoening was.
![]()
Voor onze competitie zwemmers echter gaat het seizoen nog een tijdje door maar ook voor hen stond er een leuke waterpolo wedstrijd op het programma. ![]()
Nadien werden onze zwemmers door het bestuur nog getrakteerd op een drankje en een ijsje van @isatis roomijs. ![]()
![]()
We bedanken iedereen voor het voorbij seizoen en kijken al uit om er ook volgend jaar weer een prachtig jaar van te maken. ![]()
![]()
Onze masters gingen voor het eerst op stage.
Een goede mix tussen inspanning en ontspanning zorgde voor een sportief weekendje Brugge.
Met 2 trainingen per dag en verschillende activiteiten, waaronder een escaperoom en bowlen hebben onze masters zich goed vermaakt maar ook een dikke 11 zwem kilometers op de teller staan. ![]()
Niet alleen jullie horloge is trots op jullie maar ook jullie trainer . ![]()
keep on swimming ![]()
![]()
Vandaag zetten we met trots onze sponsor Krisma Bouw in de kijker ![]()
Krisma Bouw is een jong en dynamisch bedrijf, gespecialiseerd in pleisterwerken, GYPROC en kleine renovaties. Met hun sterke focus op kwaliteit en afwerking staan zij garant voor een betrouwbare samenwerking, voor zowel particulieren als bedrijven. Krisma Bouw is gevestigd in Kaster-Anzegem, maar werkt niet streekgebonden.
Zij bouwen aan sterke projecten, wij bouwen aan onze toekomst. Dankzij hun steun kunnen wij blijven investeren in onze werking en onze sporters optimaal begeleiden.
Bedankt, Krisma Bouw, voor jullie vertrouwen en engagement!
#ThankfulThursday #SamenSterk #BouwenAanSucces #Sponsoring #Dankbaar
Lees meer
De komende weken zetten we met veel plezier onze sponsors extra in de bloemetjes. Want achter elke sterke club staan trouwe partners die mee geloven in ons verhaal. ππ
Deze week richten we graag de spotlights op sponsor Patrick π
Patrick is een Belgisch sportmerk uit Oudenaarde met een rijke traditie in sport- en teamkleding. Al jarenlang staan zij achter onze club en zorgen ze ervoor dat onze zwemmers en trainers herkenbaar, professioneel en met trots onze clubkleuren kunnen dragen.
Dankzij hun jarenlange steun kunnen wij als club blijven groeien, investeren in onze werking en bouwen aan een sterke toekomst — zowel in als rond het zwembad.
π¬ Patrick ondersteunt al generaties lang sportclubs en verenigingen, en wij zijn bijzonder trots dat zij ook deel uitmaken van het OZEKA-verhaal.
π Een oprechte dankjewel aan Patrick voor het vertrouwen, de samenwerking en de blijvende steun doorheen de jaren!
#ThankfulThursday #TrotsOpOnzeSponsors #PatrickSportswear #OZEKA #SamenSterk #Dankbaar
Lees meer
Kom mee plezier maken en breng een vriendje mee! π€©
Leden van de zwemschool worden verwacht op 29 mei om 17u15 aan het zwembad. De instuif start om 17u30 en eindigt om 18u30.
Elk ozeka lid mag 1 vriendje meebrengen. De kostprijs is 5€ per deelnemer. Op het einde van instuif wordt een leuke attentie voorzien voor elke deelnemer.
Voor onze competitie zwemmers, masters en trainers voorzien we aansluitend een wedstrijdje waterpolo. Jullie worden 18u30 verwacht aan het water. We fluiten af om 19u30. (Dit deel geen bijkomende vriendjes mogelijk!) Ook hiervoor vragen we 5€ met een leuke attentie na deelname. (Competitie zwemmers die aan beide delen willen deelnemen betalen 5€ in totaal.)
Lees meer
Zijn wij op zoek naar jou?
Vanuit het bestuur zijn we op zoek naar enthousiastelingen die onze club een warm hart toe dragen en iets op zich willen nemen binnen de club werking. Dit altijd met goed afgebakende grenzen en ondersteuning van het bestuur.
Ben je nieuwsgierig wat je voor ons kan betekenen?
Dan nodigen we jullie graag uit op onze infoavond 21/4.
Lees meer
De Oudenaardse Zwemclub OZEKA wil graag al haar sponsors van harte bedanken voor de steun en het vertrouwen de afgelopen periode.
Dankzij jullie engagement kunnen onze zwemmers blijven groeien, presteren en plezier beleven aan de sport die hen verbindt.
We wensen jullie warme feestdagen toe en een gezond, succesvol en sportief nieuwjaar.
Samen maken we het verschil – samen sterk met OZEKA.
ππ
Bedankt aan iedereen die hieraan meewerkt! Bestuur / Trainers / Ouders / Zwemmers en andere helpende handen!
Meer info: Jeugdfonds | Vlaamse zwemfederatie
Lees meer
De eerste wedstrijdresultaten onder de naam OZEKA zijn terug een feit! πPittige wedstrijd bij 19°C en met veel wind. π¬
Desondanks een gouden medaille π₯ voor Ben Rutten in M45+ wat hem ook een 2de plaats opleverd in de open categorie! π₯
Lees meer
Competitie trainingsschema voor seizoen 2025-2026
Zwemschool trainingsschema voor seizoen 2025-2026 (De enige wijziging tov het voorlopige trainingsschema is dat alle trainingen op donderdag een kwartier vervroegd zijn)
In dit blokschema krijg je een overzicht van welke groep wanneer moet zwemmen per dag van de week.
Lees meer
De trainingen starten vanaf de week van 8 september. Tijdens de eerste week van september is het zwembad gesloten voor jaarlijks onderhoud en gaan er dus nog geen trainingen door.
Lees meer
Wat een trots moment voor onze club!
Van de zwemmers van FAST die het voorbije weekend schitterden op het
BK Open 50m bad
zijn Pauline, Mare, Daan en Dante gevormd in onze eigen jeugdopleiding!
Van de eerste slagen in het water tot PB’s en A-finales op het hoogste nationale niveau ![]()
Elke prestatie is het resultaat van jaren inzet, begeleiding, teamwerk én geloof in eigen kunnen.
Dit is het bewijs: met geduld, passie en harde training groeien kampioenen van eigen bodem!
Lees meer
Op zondag 27 april vond het jaarlijkse clubkampioenschap van OZEKA plaats. Naast 39 zwemmers van de OZEKA zwemschool en sportzwemmen, namen ook 13 zwemmers van RSC, 6 master-zwemmers en enkele trainers, bestuursleden en ouders deel. De uitslag vind je hier. Proficiat aan alle deelnemers, en dank aan alle helpende handen!
Beste zwemmers
Beste ouders
Jullie schreven zich in voor het clubkampioenschap van OZEKA van zondag 27/04/2025. Via deze link het programma en hieronder extra informatie:
Afspraak om 14u30 in de inkomhal van het zwembad van Oudenaarde
Jullie trainers zullen jullie daar opwachten met hun gekende groene tshirt.
Start inzwemmen om 15u
Start wedstrijden om 15u30
Einde wedstrijd voorzien 17u30
Er is plaats voorzien in het zwembad zodat ouders kunnen supporteren. Er is eveneens een cafetaria die open is.
Wat moet ik allemaal voorzien voor de wedstrijd?/ Que dois-je prévoir pour la compétition?
Groene badmuts van de club/ Le bonnet vert du club.
T-shirt / T-shirt
Succes morgen!
Lees meer
De wedstrijd te Seraing (Grandprix International de la Ville de Seraing) is AFGELAST! Er zullen alternatieven gezocht worden. Dit was een wedstrijd die voor C3 en C4 was. Deze wedstrijd is bij deze ook uit de kalender verwijderd!
Lees meer
De familie D’Hondt – trouwe sponsor van onze club – zet de deuren van haar Volvo vestigingen in Aalst, Zottegem en Oudenaarde open tem 1 februari, ook elke zaterdag en zondag van 10 tot 18u. Geniet genereuze condities op het hele Volvo gamma, ook op de 4 elektrische Volvo modellen!
Alle info --> www.dhondtnv.be
Lees meer
Voor de mensen die niet konden aanwezig zijn op de pasdagen, is er nog tot volgende week woensdag de mogelijkheid om online kledij te bestellen. Via deze link kan je alle info terugvinden: FAST Kledij (laatste kans bestelling)
Lees meer
Op vraag van de redders van het zwembad willen we graag nog eens de aandacht vestigen op de toeglaten zwemkledij in het zwembad van Ronse.
ENKEL aansluitende zwemuitrusting is toegestaan. Dit wil zeggen dat ook losse rokjes aan badpakken niet worden toegestaan.
Lees meer
Via deze link vinden jullie de lijst terug van de zwemmers(sters) die limieten haalden of aan de voorwaarden voldoen om deel te nemen aan het Provinciaal kampioenschap in Ronse op 19 en 20 oktober.
Al deze zwemmers zijn automatisch ingeschreven en worden op de wedstrijd verwacht. Bevestigen hoeft dus niet meer.
Verdere praktische info volgt volgende week via onze vertrouwde kanalen en uiteraard ook iedereen welkom volgende week maandag 14/10 -> infoavond omtrent wedstrijdorganisatie voor alle ouders om 19u in cafetaria zwembad ‘tRosco
Lees meer